„Hodnota dat roste spolu s tím,
jak dobře je Vaše společnost dokáže vytěžit.
Lídry trhu se dnes mohou stát jen ty firmy,
které pohánějí kupředu jejich vlastní data.“

Pavel Šiška, partner a vedoucí poradenského oddělení Deloitte

Otázka 1/14

Jak dobře umí podle Vás zacházet Vaše společnost s dostupnými daty?

Pokračovat

Otázka 2/14

Myslíte si, že dokážete v současnosti identifikovat veškerá data, která ve Vaší společnosti vznikají?

Zpět Pokračovat

Otázka 3/14

Jaký druh dat v současnosti sbíráte a zpracováváte?

Zpět Pokračovat

Otázka 4/14

Jsou vámi sbíraná data integrovaná do jednotné databáze? Jsou očištěná a připravená k využití?

Zpět Pokračovat

Otázka 5/14

Jak dobře se Vaše společnost vyzná v nabídce nástrojů a řešení napomáhajících identifikaci a využití dat?

Zpět Pokračovat

Otázka 6/14

Má Vaše společnost vlastního datového analytika nebo tým datových analytiků?

Zpět Pokračovat

Otázka 7/14

Jak přistupujete k aktivitám v oblasti datové analytiky (k strategii zpracování dat)?

Zpět Pokračovat

Otázka 8/11

Myslíte si, že má Vaše společnost k dispozici dostatek dat, jejichž zpracování by posunulo Váš byznys?

Zpět Pokračovat

Otázka 9/11

Která varianta práce s daty by, podle Vás, vyhovovala více Vaší společnosti?

Zpět Pokračovat

Otázka 10/11

Jaké překážky podle Vás stojí za neefektivní datovou strategií/absencí datové strategie ve Vaší společnosti?

Zpět Pokračovat

Otázka 11/11

Slyšeli jste o evropském nařízení GDPR, které od  května 2018 upravuje právní rámec ochrany osobních údajů?


Pokud v souvislosti s GDPR podnikáte nějaké kroky, můžete konkretizovat jaké?


Zpět Pokračovat

Otázka 8/14

Jak moc je podle Vás datová strategie Vaší společnosti efektivní?
(1 nejnižší, 10 nejvyšší hodnocení)

Zpět Pokračovat

Otázka 9/14

Které komponenty a nástroje využíváte ve Vaší společnosti při práci s daty?

Zpět Pokračovat

Otázka 10/14

Která oddělení ve Vaší společnosti využívají analytiku?

Zpět Pokračovat

Otázka 11/14

Existuje ve Vaší společnosti pozice manažera pro digitalizaci, případně jiná pozice, která se stará o návratnost investic do digitalizace?

Zpět Pokračovat

Otázka 12/14

Označte na škále 1-5 (1 – naprosto souhlasím, 5 – naprosto nesouhlasím) svůj názor na následující tvrzení o Vaší společnosti.

Výsledky v oblasti datové analytiky jsou spíše zásluhou individuálních schopností jednotlivých zaměstnanců než výsledkem strategie.

Firma by mohla vytěžit více, pokud by zpřístupnila správná data správným lidem.

Současná datová strategie nedovoluje firmě zefektivnit analýzu a inovovat tak existující procesy.

Současná datová strategie společnosti je neefektivní.

Zpět Pokračovat

Otázka 13/14

Jak efektivní je podle Vás přístup Vaší společnosti k čištění dat (data cleansing), tj. odstraňování či opravování dat z databáze, která jsou chybná, nekompletní nebo duplicitní.

Zpět Pokračovat

Otázka 14/14

Podnikáte některé kroky v souvislosti s novým evropským nařízením GDPR, které od května 2018 upravuje právní rámec ochrany osobních údajů?


Pokud v souvislosti s GDPR podnikáte nějaké kroky, můžete konkretizovat jaké?


Zpět Pokračovat

Závěrečné otázky

Závěrem dotazníku bychom Vás poprosili o několik orientačních údajů o Vaší společnosti. Na jejich základě Vám můžeme nabídnout mezioborová srovnání nebo posoudit, jak si v oblasti práce s daty vedete v porovnání s podobně velkými společnostmi.


Název společnosti, ve které pracujete

Jaká je Vaše pozice ve firmě?

V jakém oboru Vaše společnost podniká?

Kolik zaměstnanců/spolupracovníků má Vaše společnost

V jakých hodnotách se pohyboval obrat Vaší společnosti v uplynulém roce?

Zpět Vyhodnotit

Vyhodnocení

Děkujeme za Váš čas. Doufáme, že si z našeho dotazníku odnesete nejen ohodnocení přístupu svojí firmy k datové analýze, ale také inspiraci pro jeho zlepšení.

Orientace v datové analýze
Nakládání s daty
Prostor ke změně

Slyšeli jste o evropském nařízení GDPR, které od  května 2018 upravuje právní rámec ochrany osobních údajů?

Ano, v souvislosti s ním jsme již začali podnikat opatření

Vaše GDPR kroky:  Vaše kroky



Podle uvedených odpovědí patří Vaše společnost v datové analýze mezi

PODPRŮMĚRNÉ

Není ale proč zoufat! Proniknout do tajů datové analýzy a začít naplno využívat data, která jsou všude kolem vás, je jednodušší, než se může zdát.

Začtěte se do našeho exkluzivního e-booku a přesvědčte se, v kolika odvětvích už data slouží k lepším výsledkům.

Kam Vám můžeme výsledky a e-book poslat?